I. fázis
Felmérés
Problémák feltárása

A szolgáltatás megrendelője megismeri a munkatársak viszonyulásait a legfőbb vállalati értékekhez (feladatok végrehajtásához, folyamatok szerinti munkavégzéshez, magatartási szabályokhoz, felelősségek viseléséhez, stb.). A vezető pontosan fogja látni, melyek azok a területek, ahol változtatásra van szükség. A szervezeti diagnózis alkalom az őszinte szembenézésre a cég működésével kapcsolatban. Általában már maga a felmérés energetizál és lendületet ad a cégnek. A szervezeti diagnózis egy jól olvasható, vizuálisan könnyen áttekinthető tanulmány.


II. fázis
Munkacsoport
Aktuális helyzetre tervezett megoldások


III. fázis
Részletek kidolgozása
A rendszer működésbe állítása


+
Munkaerő kiválasztás
Az emberi tudás idő és pénz

Ebben a témában tesztvizsgálat segíti a döntést. A munkakör által igényelt főbb kompetenciákra vonatkozóan adunk tájékoztatást. Megtudjuk, a jelentkező rendelkezik-e vezetői képességekkel, megbízhatunk-e benne, mennyire lelkiismeretes, mennyire motivált, milyen szociális és érzelmi intelligenciával rendelkezik, az emberekkel való kapcsolatokban hogyan működik. Látjuk személyisége erősségeit és gyengeségeit.
A tesztvizsgálat eredményéről – érdeklődés esetén – a jelentkező tájékoztatást kap.

A munkavállalók behelyezése a korrigált rendszerbe.

A szervezetfejlesztés problémamegoldó munka, ami azt jelenti, hogy szervezeti változtatásokat eredményez.

Technológia fejlesztések a minőséget és a gyorsaságot javítják és csak kevés helyzetben a problémákat, viszont minden esetben a szervezetre épülnek. Ezért egy akadozó szervezetre való beruházás jelentős idő és költségnövekedést eredményezhet.